Z Sichowa do Leszczyny terenem

Piątek, 29 lipca 2011 | dodano:29.07.2011
Km:60.40Km teren:11.50 Czas:02:52km/h:21.07
Założone z myślą o lipcowych wypadach szosą Kendy Kwest 1.25, zastąpiłem wczoraj poczciwymi WTB Nano 2.1 :)

Na dzisiaj zaplanowałem szybki wypad przez Dunino i Sichów, skąd terenem chciałem wjechać na radiostację. Za Sichowem standardowo skręciłem w lewo na polną drogę, kilkaset metrów dalej zobaczyłem że w prawo skręca czarny szlak. Dwa razy nie musiałem myśleć i już byłem na szlaku którym wcześniej nie jechałem.
Droga nie najgorsza, czasem trochę błota i pokrzyw ;). Trzymając się szlaku, po jakiś 2 - 3 km dojechałem do kamienistej drogi, gdzie skręciłem w lewo - sądziłem że dojadę tamtędy do Radiostacji.
Zamiast tego wjechałem na zielony szlak, którego następnie się trzymałem, czasem nadrabiając trochę drogi w poszukiwaniu następnego znaku (czyli standard, szlak oznaczony, a później w czasie wycinki robią nową drogę która krzyżuje się ze szlakiem i już nie wiadomo którędy jechać).

Jechałem sobie spokojnie po śladach dzika, rozglądając się profilaktycznie na otaczające zarośla i tak dojechałem do ścieżki edukacyjnej, prowadzącej głównie po pozostałościach tamtejszego górnictwa. Ciekawa ścieżka z odcinkami singletracku, tylko na drewniane schody trzeba uważać.
Wyjechałem nieopodal starych pieców hutniczych w Leszczynie i stamtąd pojechałem do Złotoryi, skąd wróciłem już główną szosą.