Siedmica

Piątek, 2 września 2011 | dodano:02.09.2011
Km:64.19Km teren:18.00 Czas:02:40km/h:24.07
Górzec - Muchów - Siedmica - Myślinów :)

Sorry że dopiero teraz odpisuję, zepsułem w sobotę korbę i nie chciało mi się wchodzić na staty :P
Mapka taka na szybko, zamiast przez Górzec i Myślinów, narysowałem przez Stanisławów i Myślibórz, jest według mnie ciekawsza. Jak widać ratowałem się satelitą.
Pierwsza gwiazdka - z Muchowa asfaltem pierwszy zakręt w lewo za sklepem i trzymać się lewej, będzie wjazd do lasu (ale nie pierwszy). Nie ma żadnych oznaczeń szlaku, ale wjazd łatwo rozpoznać, bo jest w kształcie "Y", czyli są dwa wjazdy oddzielone od siebie kilkoma metrami trawy. Droga jest w świetnym stanie, wysypana jakimiś drobnymi kamyczkami i ta nawierzchnia utrzymuje się aż do Siedmicy, także po prostu trzeba się trzymać tej drogi.
Druga gwiazdka - szutrówka przetnie inną drogę, ciągle prosto, jeśli skręci się w lewo, to dojedzie się do Myślinowa, lub Wąwozu Myśliborskiego czarnym szlakiem.
jarekkar
- 21:50 środa, 7 września 2011 | linkuj
A mapkę dało by sie zrobić :) ?
rennsport
- 07:17 niedziela, 4 września 2011 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa edyni