Ruiny Zamku Niesytno

Niedziela, 30 października 2011 | dodano:31.10.2011Kategoria Zamki
Km:120.18Km teren:40.00 Czas:06:38km/h:18.12
Kolejny zamek "odznaczony", zbyt wiele ich sobie z Łukaszem na przyszły rok nie zostawiliśmy... ;)
Pogoda do jazdy była na tyle sprzyjająca, że wyjechaliśmy już o 8, a wróciliśmy tuż po zmroku. Taki zapas czasu pozwolił sporą część trasy przejechać w terenie, a było zdecydowanie warto.
Trasa właściwie nieznacznie różniła się od tej, którą przejechał kilka dni temu Morpheo - Buki Sudeckie , także recenzję sobie odpuszczę, dodam tylko że do Płoniny gdzie znajdują się ruiny zamku i pałacu, dojechaliśmy szlakiem żółtym, na który skręciliśmy z drogi głównej w kierunku Kaczorowa, a wróciliśmy już szlakiem czerwonym - aż do Lipy.

Tym razem zamiast zdjęć, postanowiłem nakręcić krótki filmik. To moje pierwsze podejście do nagrywania/edycji video ;)

Podzielam zdanie Łukasza ;)
Morpheo
- 17:08 sobota, 5 listopada 2011 | linkuj
Dzięki, w tym roku postaram się zrobić jeszcze przynajmniej jeden, muszę lepiej opanować kręcenie/edycję. W przyszłym roku będzie ich na pewno więcej, szczególnie że już teraz w głowie siedzą pomysły na "konkretne" wypady. ;)

Na razie operuję na pożyczonym sprzęcie, który de facto sam pomagałem wybrać - Samsung WB2000 (zaawansowany kompakt). Mam nadzieję że w przyszłym roku będę już działał na swoim sprzęcie. :)

jarekkar
- 18:09 piątek, 4 listopada 2011 | linkuj
Gratuluje - podzielam zachwyt Marka i proszę o więcej takich. Dodatkowo mam zapytanie, czym to było kręcone?
sender
- 21:26 czwartek, 3 listopada 2011 | linkuj
Filmik genialny . Kadry też bardzo przyjemne . Przebitka ze źdźbłem trawy genialna .

Trasa też zacna
rennsport
- 19:35 czwartek, 3 listopada 2011 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zyluz