Biały Górzec

Sobota, 21 stycznia 2012 | dodano:22.01.2012Kategoria Park Krajobrazowy Chełmy
Km:50.54Km teren:15.00 Czas:02:59km/h:16.94
Razem w Łukaszem wyskoczyliśmy zobaczyć czy coś się zmieniło na tej nowo budowanej drodze na Górzcu. Cel był taki aby podjechać asfaltem, a następnie zjechać budowaną drogą i zobaczyć gdzie i z czym się łączy.
Nie zmieniło się nic, nadal wysypana jest tylko grubą warstwą kamieni, zjazd w okolice zielonego szlaku (z Męcinki na Górzec), ale droga nie skręca do Męcinki, lecz prowadzi bardziej w kierunku Chełmca, po czym w pewnym momencie się kończy.
Także więcej będzie wiadomo dopiero wiosną.
Spodziewałem się że na Górzcu może być trochę biało, ale że będzie aż tak fajnie, to się nie spodziewałem :D

Jeden z celów noworocznych wykonany - jazda po śniegu :D

Wtedy na szczęście temperatura była jakieś 2 stopnie na plusie - przy obecnej pogodzie takiego wypadu bym nie powtórzył... No chyba że na Salsie Mukluk.
Moje obecne ciuchy (rękawiczki & buty ) nie pozwalają na jazdę przy 0 i mniej... :/

Jest na tym samym etapie, co w październiku gdy go złożyłem (do wymiany jeszcze koła, siodełko, pedały - ale to dopiero na wiosnę).
Tak, to sztywny widelec Salsa CroMoto. Chciałem przetestować taki zestaw, a dobry sztywny widelec zawsze się przyda - czy to do zimówki, czy na dalsze szosowe wojaże. Mam jeszcze mały rowerowy mętlik w głowie, zobaczymy jaki widelec będzie na stałe... ;)
jarekkar
- 20:46 środa, 1 lutego 2012 | linkuj
Ale mi sie zimno zrobiło brrr...

Widze ze nowy rowerek już jest i do tego sztywny widelec ? czy może źle widzę .
rennsport
- 16:58 środa, 1 lutego 2012 | linkuj
Asfalt pokryty śniegiem również uznałem za teren :)

Mam nadzieję że nie będzie asfaltu, tylko przykryją to warstwą bardzo drobniutkich kamyczków (nie wiem jak to się nazywa, takie ciemno szare) i będzie to nowa droga pożarowa. Wtedy jeszcze jakoś to zniosę ;)
jarekkar
- 22:48 poniedziałek, 23 stycznia 2012 | linkuj
Wow, wygląda to prawie jak Szklarska Poręba jeszcze 5 stycznia :D
Zazdroszczę tych 15km w terenie, choć to nie na moje opony.

Ciekawe, czy asfalt się pojawi po pracach przerwanych na zimę, czy to tylko doraźna naprawa zdemolowanej przez leśników gruntówki.
Morpheo
- 18:59 niedziela, 22 stycznia 2012 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa slzem