Park Krajobrazowy Chełmy

Poniedziałek, 23 kwietnia 2012 | dodano:23.04.2012
Km:89.72Km teren:20.00 Czas:04:00km/h:22.43
Wczoraj, z różnych powodów, przekładałem wypad w nieskończoność i ostatecznie nie pojechałem.
Tym chętniej dzisiaj się wybrałem i zrobiłem całkiem fajną trasę:
Leszczyna - Stanisławów - Kondratów - Rzeszówek - Muchów - Siedmica - Jawor. W tym przyzwoite 20 km w terenie.

Przy okazji złapałem kolejnego kapcia. Na szczęście miałem ze sobą mój profesjonalny zestaw naprawczy :P.

Wiedziałem że skończy się na mocniejszym tempie, więc zabrałem ze sobą dwa izotoniki, jeden do bidonu, drugi do plecaka. W Stanisławowie przelewałem tego drugiego Powerada do bidonu, gdy skończyłem, przeczytałem na etykiecie:
"Powerade to napój o doskonałym smaku, bez cukru i kalorii, który pomaga nawodnić organizm nie uzupełniając kalorii utraconych w trakcie bycia aktywnym" - super, wiedziałem że coś nie tak z tą białą etykietą :P. Oczywiście od Jawora do Legnicy odcinało mi już prąd... :D.

Zastanawiam się które zdjęcia lepsze, te mniejsze jak w poprzednich postach, czy nieco większe jak w dzisiejszym.