Wąwóz Myśliborski

Poniedziałek, 17 września 2012 | dodano:18.09.2012
Km:66.30Km teren:15.00 Czas:km/h:
Popołudniowy wypad z Bożeną i Markiem do Wąwozu Myśliborskiego.
Celem tym razem był najpierw punkt widokowy na który poprowadziła nas Bożena (rzadkość :P), a następnie zaplanowałem przejazd do punktu widokowego "Skała Elfów", górną częścią wąwozu.
Podjazd pod pierwszy punkt widokowy bardzo przyjemny. Udało się jakoś podjechać te kamienie, z którymi później męczyła się Bożena. Ale brawa za determinację ;).
Jeszcze zaliczyłem taki króciutki zjazd, z rozpędu, nie wiedząc co mnie czeka. A podłoże okazało się być bardzo sypkie, po bokach stromizny, ale jakoś zapanowałem nad rowerem...;)
Nawigacja poszła mi całkiem sprawnie, ale niestety ścieżka nie nadaje się już do jazdy. Widać że rzadko ktoś tam zagląda...
Ale dotarliśmy do punktu widokowego górą i to się liczy :).
Zjazd w dół bardzo fajny, szczególnie te uskoki w postaci korzeni :).
Krótka przerwa pod sklepem i trzeba było zasuwać do Legnicy, bo niewiele czasu pozostało do zmroku...