Czerwony Szlak

Sobota, 29 września 2012 | dodano:01.10.2012
Km:100.80Km teren:30.00 Czas:km/h:
Wypad "na setkę" z Bożeną i Olkiem. Oni opisali przebieg wycieczki, to ja uzupełnię ich relację paroma fotkami :).

A zaczęło się od kapcia... Pierwszego na tych oponach.

Podjazd zielonym szlakiem. Zaczęło się tak...

A skończyło tak...

Na zjeździe Olek miał małe przygody... I bynajmniej nie zbierał patyków na ognisko...

Na czerwonym szlaku naprawdę fajnie. Leśne ścieżki, kamieniste zjazdy i podjazdy, a sam szlak nie był już zarośnięty tak jak w lecie.

Prawie zaliczyłem też glebę... A w zasadzie prawie wjechałem w drzewo, ześlizgując się ze szlaku... Ale kierownicą udało się owe drzewo ominąć, a w dodatku szybko się go złapałem i w ten sposób uniknąłem upadku...:)

W końcu jakaś miła odmiana, po wałkowaniu Górzca non-stop...

Przejechaliśmy część szlaku z Górzca do Świn, skąd ruszyliśmy w drogę powrotną przez Lipę i Muchów.

W drodze powrotnej jeszcze szybka przerwa w Myśliborzu...;)
Później już szybkim tempem do Legnicy.